Naar de hoofdinhoud

Een agenda of notitie toevoegen in je planning

AAPI coach avatar
Geschreven door AAPI coach
Meer dan 3 weken geleden bijgewerkt

Aapi heeft een agendasysteem waarin je events of gebeurtenissen kan toevoegen die van belang zijn bij het opmaken van de personeelsplanning. Deze agenda/notitie punten worden getoond in een aparte banner die beschikbaar is in zowel de dag- als weekplanning.

De agenda/notitie banner is zichtbaar in de planning voor alle users waarbij dit in hun persoonlijke instellingen zo is ingesteld en is te verbergen via de pijlknop in de banner zelf.

1. Ga hiervoor naar het icoon persoonlijke instellingen

2. Scroll naar agenda/noties en vink de juiste keuze aan

3. Bevestig via bewaren

Kies je voor "Agenda" dan kan je ook een timing toevoegen

Kies je voor "Note" dan kan je geen timing invoeren

Je kan gebruik maken van het opmerking veld om toevoegingen te doen aan het event. Deze worden getoond als je de details van het agendapunt opent.

Dit komt zoals onderstaand voorbeeld in je planning. Deze instelling is persoonlijk en moet per vestiging ingesteld worden.

Heb je nog geen toegang tot deze module? Stuur ons dan een chat, we brengen dit zo snel mogelijk in orde.

Was dit een antwoord op uw vraag?